Vila i frid tångjävel!

Vilken överraskning.. Min älskade plattång gick sönder nu på morgon! Jag som har klippt håret kort! Jag måste ha en plattång mot mina lockar, speciellt nu när jag är korthårig! Hade jag haft långt hår hade jag inte blivit lika ledsen. Med långt hår hade jag ju börja trivas med lockarna. Då hade dom nånstans att ta vägen. Nu blir det bara avkapat.. Ga.ma plattång vill jag ha. Exakt den jag hade med kam. Men jag är tveksam om den finns kvar att köpa.. Har inte sett dom på marknaden på ett tag. Nån som vet? Jag vägrar ett annat märke! Jag vill heller inte ha en smal utan kam. Du med tunt och rakt hår hade jag rekomenderat den smala till. Men med mitt tjocka självfall tar det evigheter. Säkert en vana också. Men NEJ, jag vill ha en som jag hade!



Kommentarer





Kommentera inlägget här

Vad heter du?

Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback